由女強人變單車人 - Pearl Lo September 10, 2017 20:27

Pearl

近排不論見客開會, 或是朋友間聚會, 話題總會離不開單車運動..


由前兩年每次出車都要老公三催四請, 到依家每星期都會主動同老公抽時間拍車拖, 人真係可以改變.. 好多朋友都問過我點解改變咗咁多, 坦白說踩車又辛苦又容易曬黑, 但我就係鍾意嗰種爆汗感覺, 出完一身汗, 水腫都無哂, 身體仲可以排埋毒!


另外最緊要係令到心情放鬆. 我咁多年工作都好大壓力, 好難搵個地方抖下氣, 所以成日瞓得好差. 但踩上車之後, 可以自由自在四周圍去, 完全放空盡情去踩 , 每次上完斜下坡都會興奮大叫, 壓力全消, 真係好爽! 依家壓力少咗, 睡眠質數都好好多.


我真係好鼓勵身邊好友"的"起心肝做運動, 唔好覺得年紀大就唔想郁, 其實無咗健康, 搵幾多錢都無用!


我會努力踩多D車!
祝大家家庭和睦, 身心康泰!

=========

Pearl Lo

Pearl Lo
Founder of Unison Production
從事婚禮音樂行業多年.
2013年開始騎車
2015年九天台灣環島
2016年西進武嶺
2017年冲繩環島